Merhabalar kızlar 14 aylık kızımı sağlık sebebiyle memeden kestim, 6. Günümüzdeyiz hala meme saatlerinde uyanıyor ağlıyor hiç bir ilerleme yok su verip öyle ağlaya ağlaya sallaya sallaya uyutuyorum ne zaman vazgeçecek ne kadar zamanda alıştı bebekleriniz memesizliğe lütfen yazar mısınız :(