İkizlerim var kafayı üzereyim. İlk azılar tamam köpekler mi geliyor anlamıyorum. Sürekli ağlama sabah erken kalkma öğlen az uyuma sürekli esneme. Memnuniyetsizlik huysuzluk herşeyi aşağı atma. O kadar yoruldum ki psikolojim bozulmak üzere. Tek bakıyorum yardım alacağım kimse yok ve eşim de yurtdışında çalışıyor. Yazın sıcak ve yapılacak bişeyde yok. Sizde de böyle mi 19. Ay