Kızım 2019 doğumlu 3 yaşına girecek eylülde ama o kadar yoruyor ki beni hiçbir sözümü dinlemiyor sürekli bağırıyor çağırıyor isteklerini resmen ağlamakla yaptırıyor babası evde olunca dahada beter tamamen babacı ve sürekli nazlanıyor ağlıyor bide tuvalet öğrendi ama hergün bir yere yapıyor birgün benim yatağıma birgün kendi birgün halıya artık cidden çok yoruldum 7 aylık hamileyim strese girdikçe karnım kasılıyor eşim gel kreşe verelim diyor ama daha çok küçük kıyamıyorum göndermeye ne yapabilirim ne edebilirim bu durum geçici mi 3 yaş sendromu mu kalıcı mı çevreminde etkisi var tabiki sinir stres olmamda eşim ailesi görseniz bu çocuk yüz vermeyin kızını dövmeyen dizini dövdr diyor komşularım deseniz sesinden şikayetçi gene geliyor senin kızın sesi diyor yapacağımı şaşırdım artık dağa kaçıcam yemin ederim oturup ağlıyorum sinirden 😪