Arkadaşlar kızım bir bucuk yaşında yabancılardan korkuyor özellikle erkeklerden ağlarken yırtıyor resmen kendini çığlık kıyamet.Doğum günlerinden korkuyor pasta mum olayından
Düğüne gidicez stres oldum şimdiden nasıl olcak diye aslında evde müzik açınca seviyor oynamayı ama alkışlı kalabalıklı olaylardan korkuyor :/ bir sorunmu var diye düşünmeye başladım ama bunların dışında çok şükür bir problemimizde yok