Çok seyahat ediyorum maalesef bebek arabam 2 parça onara valiz gibi etiket veriyorlar uçağa kadar giyorsun bazı havayolları inince bırakıyor alıyorsun bazıları valizlerle veriyor ama arabam mahvoldu sırılsıklam ıslak aldığım oldu kırık aldım atıyorlar mı üstüne bit şey mi koyuyorlar 1-2 kerede arabanın şekli değişti Türk hava yolları kışın poşet veriyordu arabayı koymak için h önermiyorum