Mira04 Kızlar 1 hafta önce doktora gittim bebek kesesi göründü bugün yine gittim doktorum bana kese aynı boyuta daha büyümemiş dedi ve bugün adetimin üstünden tam 10 gün geçti salı kontrölüm var bu durumu yaşayan var mı