hansmomm Kızlar Biogia gaz damlası nasıl bilgisi olan var mı doktorum 15 günlükken kullanmaya başlamamı söyledi kullanan annelerim var mı acaba
nazlimom_ hansmomm bize bioagaia iyi gelmedi daha cok gazlandı doktorumuz nbl probiyotik verdi onu kullanıyoruz iyi geliyor gaz damlasıda nurse harveys şurubu iyi gelior
2209 hansmomm bio gia probiyotik bagirsak duzenleyicidir. Onun yaninda da ayrica gaz damlasi kullanabilirsiniz. Sab simplex iyidir.
hansmomm nazlimom_ yaa çok kararsızım kullanıp kullanmamakta dvit damladan sonra muhakkak verin dedi ama ben ikisini de vermek için erken olduğunu düşünüyorum kararsız kaldım 😢
nazlimom_ hansmomm bizim tam 15. Gün gazı başladi cok zordu ilk aylar bence kullanın sizde şimdi 3,5 aylık biraz daha rahatladık hareketlendiği için kendisi çıkartıyor ayrıca bağırsak düzenleyici o biogaia ben bile kullanıyorum probiyotik iyi geliyor
nazlimom_ hansmomm 15. Günden itibaren zaten gaz başlıyor bağırsak düzenleyici ve probiyotik kullanmaya baslayın bence
hansmomm nazlimom_ doktorum dvit ve bu damlayı verdi ama dvite başlama mahvediyor bağırsakları diyenler oldu kafam karıştı
Kubra3445 nazlimom_ ya dvit gazmi yapiyormus bende kullaniyorumm iki gundur bebegimin cok fazla gaz sancilari var ondanda olmus olabilir
nazlimom_ Kubra3445 evet bize sağlık ocağı vermişti doktor onu kullanmayn ocean dvit verdi onu kullanıyorum
Mrve19 hansmomm canım biogai bağırsak düzenleyici olduğu için yanında gaz damlası kullanıyorum nurse Harveys colex şurup kullanıyorum kolik bir bebekti çok iyi geliyor