Eldarwenn AselHafsa55 bn günde 1 kez 10ml kullanmıştm. Şurubun dışında biogaia da kullanıyodum. 6. Aya kadar günde 5 damla
Busrakaya16 AselHafsa55 biogaia ile beraber 3. Aya kadar kullandım biogaia günde 5 damlaydı nurse harverys sabah akşam 10 ar damla
AselHafsa55 Buglemtuna bende kullanıyorum ama fayda etmedi canım ek olarak bunu da kullanmaya başlicam
Murez AselHafsa55 şurubu bize prof bir hocamız vermişti, onun verdiği ölçü günde 3 defa bir çay kaşığı demişti. Ama çok çok sancısı olduğu dönem 4 çay kaşığı kadarda verdik
AselHafsa55 Murez bende dün içinden çıkan şırınga ile bir ölçek verdim sanırım fazla geldi canım herkes çay kaşığı kullanmış sanırım ölçüt olarak teşekkür ederim
Ada10 AselHafsa55 ben günde iki en fazla 3 kere 5 ml veriyorum kendi ölçeği var şurubun içinde onunla
Murez Ada10 çok fazla değil mi 🤔 biz günde en fazla toplamda 4 ml verdik. 3-4 sefer 1ml olarak, tam bir çay kaşığına denk geliyordu. Size dozajı doktor mu önerdi?
Mucizeem Eldarwenn çok gazlı bebeğim bende ikisini bir arada kullanmayı araştırıyordum teşekkür ederim 🥰
Elvn94 Sabah aksam 1 cay kasigi kullndm cok mecbr kalrsam 4 saat ara olmk uzere 1 cay kasigi verdm biogaiada kullnym
[silindi] AselHafsa55 ben sabah 1 çay kaşığı akşam 1 çay kaşığı veriyordum doktorum böyle vermemi söylemişti gaz sorunu azalınca tamamen bıraktım