Annebusra25 Sleepy 4 numara kullanıyorduk bir haftadır ama hiç memnun kalmadım lastik izi çok yaptı ve çok kalın bebeğim rahatsız oldu. Arkadaş önerisiyle almıştım ama yine cırtlı beze geri döndüm tavsiye etmem