Omom Denooomii benimkinin de hep çıkardı çişi. Sleepy kullanıyordum. Prima aldım bir daha hiç çıkmadı
damla- Denooomii ben de bebeğim ilk doğduğunda aynı problemi yaşadım ilk 10 gün sürekli sızdırıyordu Baby turco kullanıyordum. Sleepye geçtim sorun ortadan kalktı. Belki de bezi değiştirmek gerek