minikkiz_ doktorumuz bize dış dünyaya alışmaya çalışıyor o yüzden çok emmek isteyebilir ama her emme refleksi aç olduğunu göstermez göğüslerin bir ay sonra yara olur hiç emziremezsin, her ağladığında emzirmek yerine ten teması kur o senin kokunu istiyor göğsünde uyusun demişti. Onu dene