Sara1904 Bebeğim emerken bazen guruldama gibi sesler cıkıyor 3 aylık olacağız sebebi ne olabilir normal mi acaba ?
Nazlican Sara1904 Gazını zaten her besleme sonrası çıkart. Ama ne kadar çıkartırsa çıkartsın guruldama bazen devam edebiliyor. Bebeğim 7 aylık mesela. Bazen gece uykusuna yatırdıgım sırada oluyor bizde de genelde.