Denizanasi92 Bebeğimde şimdiye kadar hiç pişik olmamıştı ama kayınvalidemlerdeydik onların evi çok sıcak popo ağzı pütür pütür olmus kızarık değil. Anneme sordum isilik dedi pişik kremi sür dedi ama sizlere sormak istedim ne yapmalıyım
prenses_we_prens_annesii Denizanasi92 aynen Bizimde öyle oldu asla olmamıştı pişik ws ama böyle beyaz küçük küçük olmuş afedersin popo deliğinin ağzı bide popıya göre pütürlü dokusu hafif sert tabaka olmuş elimle dokundum popı gibi yumuşak değil kızımın neden olsu bilemedim 5 aylığız hep aynı ıslak mendil bez gidiyoruz bilemedim memnunduk kontrolümüz olacak soracağım gününü bekliyorum
prenses_we_prens_annesii Denizanasi92 galiba bu 1 aydır oldu canım her bez açmamda kuruturum iyice öylece kremlerdim pişik önleyici mustela ile bezide prima Islak mendilide we doğduğundan beri aynı iyi gelmişti sanırım sıcaktan