Dorugunannesi22 anne sütü aliyosa 6 aylık olana kadar bekleyin derim ben ama mama ile besleniyosa bebeğin yemeğe çok ilgisi varsa desteksiz yada destekli oturduğunda kafasını tutabiliyo ise doğum kilosunun en az iki katı olmuşsa ve ağzına birşey goturdugunuzde ağzını aciyosa erken ekgidanin bütün belirtilerini tasiyodu doktorunuza danışarak başlayabilirsiniz