Sezenaksukarademir 9 ay önce benim de böyleydi 15 günde bir adet oluyodum kadın doğuma gitmiştim ultrasonla bakmıştı kist yok demişti hormon tahlilleri yapılmıştı yüksek olan bir iki şey vardı endokrinolojiye gitmiştim ilaca gerek yok 6 aya kadar duzelmezse gel demişti 1 ay sonra kendiliğinden düzeldi o zamandan beri düzenli gidiyo çarşamba günü aynı tahlilleri yine yaptırdım sadece erkeklik hormonu biraz fazla o da bende tuylenme yapiyo 1 ay sonra göstercem sonucumu kadın doğuma git kistte olabilir benim gibi sebepsizde olup kendiliğinden de duzelebilir ama gitmem gerekiyor