Kızım normalde uysal bi bebektir ama bir haftadır falan yakama yapıştı resmen. Uyandıgında bi vakit gecırıyo yarım saat kadar onun dısında sürekli ağlama sürekli kucak. Ne yapacagımı sasırdım artık ya sabrımın sonundayım. Bianda huy degıstırdı resmen yaşayan varmı bu durumu