İlk kez başımıza geliyor, anne sütü almıyor bebeğim . Doğdu doğalı sma mama kullanıyoruz . Bugün ilk kez mukuslu kaka yaptı aynı zamanda öksürük de var . Korkuyorum enfeksiyon belirtileri olabilir mi? Doktora gideceğiz öğleden sonra ama sormak istedim başına gelen varmı