Ondina Cansel_esrli benimde ilk çok zorlandım, ikinci diyene kürekle vurmak istiyorum o derece zor oldu bana. 4. aya kadar kullandık biz, sonra zaten reflü başladı. 😬
Cansel_esrli gizemcinar35 bende doktora mesaj attım böyle böyle yapıyor diyince sap simplex i birakmami nurse harveys e geçip sabah aksam 20 damla dedi umarım bu olsun etki eder tavsiyeleriniz için teşekkürler ☺
Zeynooerva gizemcinar35 çok gizemcinar35 iler derecede ağlayınca memeyide reddediyo bizimki sanki cok emincede gazı artıyo emzirme araşıkları en az 2 saat olmalı bence