Arkadaşlar oğlum 10bucuk aylık sadece mama ile besleniyor. Anne sütü almıyor 2 aylıkken bırakmıştı. Ek gıda 6. Ay başladık gayet iyi yiyordu yemek seçmezdi 6 tane dişi çıktı ne ateşi oldu ne iştahsızlığı. Şimdi yenisi mi çıkıyor anlamıyorum çocuk hiçbişey yemez oldu sadece mama içiyor tam 3 gündür ağzına lokma almıyo halbuki tavuk köfte severdi tarhana severdi kahvaltıda pankek yapardım severdi şimdi hiçbişey yemez oldu acaba geçici bi durum mu çok kafayı takıyorum