Hanımlar , kızım bu aralar okadar inatçı olmaya başladı ki herşeyi bildiğiniz eliyle itiyor ve asla ağzına birşey sokamiyorum… O da öyle yapınca bırakıyorum zorlayıp da ağlatmak sinir sistemini bozmak istemiyorum… Lakin bu durum beni fazlasıyla üzüyor 😐 En sevdiği şey ekmek ucu… Ve beni emmek… İlk başlarda böyle değildi bir haftadır bu vaziyettem… Sürekli kucak istiyor sürekli gezmek istiyor ve istemediği herşeye ağlayarak tepki veriyor , öneriniz var mı nasıl tekrar ek gıdayı sevdirebilirim ?