Yazaksami Dün oğlumun ateşi çıktı hastaneye gittik pozitif. Damar bulamadıkları için serum takamadılar fitil ve dolven kullanıyoruz bu gece hiç uyuyamadı ve atrşi hiç düşmüyor. Boğazı çok kötü sanırım hiçbirşey yemiyor. Ortalama kaç gün sürüyor bilen var mı?
irva Yazaksami Yeğenimin 3 gün sürdü ateşi.Öyle çok yükselmedi en fazla 38 oldu 3.günden sonra hiç çıkmadı.Bu arada daha yeni yakalandı.Çok geçmiş olsun.
Ogulcan Yazaksami valla canım biz çarşamba gününden beri fenayız ateşi 39.2 yi gördü ve 37.8 in altına hiç düşmüyor iştahımız yok dün hastanede serum takıldı ateş düşürücü taktılar hiç düşmüyor
Yazaksami irva çok teşekkürler size de geçmiş olsun. bizim dün 40 oldu çok yoğun geçiriyor oğlum halbuki çocuklarda hafif olurmuş diye biliyordum. Hastane çocuk bölümü full covid
Ogulcan Yazaksami valla canım doktorumuz iburamin zero verdi ilk gün işe yaradı sonra etki etmedi gece ateşi çıkımca 39.2 ye gece 4 de fitil verdiler 2 saat etki etti sonra yine çıktı dün hastanede serum takıldı damar yolundan verildi 37.8 in altına düşmedi bugün yeni şurup başladık dolven bakalım inşallah etki eder alnına ıslak bez yapıyoruz duşa sokuyoruz sık sık perişan olduk