Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 29 günlük yarın 3 aylık olduk artık bu zamana kadar uyanmasa bile hep gece besledim biberonuyla mamayla besleniyor saat 8 de yatırıyorum uyku düzenini öyle oluşturdum 11 de verdim 120 yedi 3 de kalktım mama yemedi 6:10 gece kalktım uyanmamıştı besledim 60 cc yedi sonra 9 buçuk oldu yemedi zorla 60 yedi artık gece beslenmesini kesmelimiyim yada siz kaça kadar besleyip daha sonra yedirmiyorsunuz tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim ❤️