Kızlar oğlum 22 aylık, doktorumuzun tavsiyesiyle emzik ve biberonu 8 gündür vermiyorum ama bu arada günde 1-2 kez sabah uyanınca ve akşam uyurken çok kısa 1-2 dk memeyi emmeye devam ediyor. Onu da mı kesmem gerek ? Nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeliler bana fikir verebilirseniz çok sevinirim 🌸