26 aylik oglum daha girisken ve atilgan olmasini, yasitlarindan korkmamasini, kendini savunabilmesini ve biri gelip vurup itince hemen sinmemesini istiyorum, cok üzülüyorum böyle seylerle karsilasinca oglumun icinde hic yok vurmak bagirmak ama cocuklar cok acimasiz olabiliyor malesef :( dün mesela gittimiz misafirlikte oglumdan biraz daha büyük olan ev sahibi cocuk baya hirpalamis oldu cocugumu, o da hic karsilik vermedi kendi halindeydi. Digeri sanki köyün agasi dersin.
Onu bu konuda nasil destekleyebilirim?