YasminCaglar Merhaba arkadaşlar, 2 ay oldu doğum yapalı. Çalışıyordum rapor paramı aldım ancak Çocuk parası doğum parası ya da yenidoğan paketi vs. devlet belediye desteği var mı ? Varsa nasıl nerden alınır nasıl başvuru yapılır yardımcı olabilir misiniz ?