Merhaba anneler,
Bayramda 9 aylık bebeğimle birlikte memlekete gittik. Kızım iki gündür mukuslu yumuşak kıvamda ve günde 3-4 kez olmak üzere kaka yapıyor. (Daha doğrusu ne zaman ek gıda versem ardına kaka yapıyor az az da olsa) Dönüş yolundayız doktora gideceğiz eve gittiğimizde. Ancak aklıma takıldı bu durum. Buradan da sormak istedim. Benzer bi durum yaşadınız mı acaba? Bi de kızım henüz hiç diş çıkarmdı ve bütün belirtiler mevcut diş çıkarma aşamasının. Diş olabilir mi acaba?