Merhaba hanımlar konu hakkında desteğinizi ihtiyacım var.Kızım 29 haftada 32 uyumlu doğdu .Suan düzeltişmiş 13 aylık düzeltilmiş yaşa göre oturdu emekledi döndü .şuan yeni yeni sıralamaya başladı .Sıralama yaparken hafif parmak ucuna basıyordu her zaman değil arada yaptı birde sol ayak bileğinde hafif sertlik olunca norolojiye götürdük riskli bebek sp olabilir dedi mr istedi mr temiz çıktı ama klinik bulgular önemli dedi bacaktaki sertliği sp e yordu fiZik tedaviye başladık kesin tanı için cumartesi günü Dr serhat güler e gideceğiz ama gözüme uyku girmiyor ya yürüyemezse kızım diye korkıyorum .Fizyotrapist ben sp bulgusu görmüyorum dedi sadece yeni yeni ayaklanmaya başlamış ondan bu sertlik yürüyünce geçecektir dedi ama kafam çok karışık noroloji birde sola yönelimi var dedi kızım solak değil evet solu daha çok kullanıyor ama sağıda gayet iyi kullanıyor .Rabbim hepimizin evladını korusun .Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlar yazarda sevinirim dr hafif sp olabilir dedi hafif spler yürür mü ne düşüneceğimi bilmiyorum .Şimdiden teşekkürler