Mihri-balim Selam hanımlar bebeğim 4 aylık iki hafta önce korona olmuştuk onun öncesinde sabah altını degistirdigimde bezi çiş dolu olurdu ve renksiz olurdu neredeyse şimdi ise idrar o kadar değil bezini islatmiyor yani okadar ve koyu sarı suda veriyorum emziriyorum da niye böyle oldu anlamadım sizin başınıza geldi mi ne yapmalıyım sizce sanki kiloda almadı 😒
Jelibonsmom Mihri-balim Merhaba geçmiş olsun öncelikle , bizim de aynı şekilde ve kokuyodu idrarı maalesef enfeksiyon kapmış, ilaç kullandık geçti fakat idrarı hala çok yoğun görünüyor demek ki çok sıvı kaybediyor su verin dedi doktor
Yelizkryl Mihri-balim canım benim oğlumda bayramın birinci 4 ölçek mama içen cocuk birden kesildi mama içmesi zorla ağlaya ağlaya besliyordum geçicidir diye önemsemedim ikinci gün 37 derece 37,5 derece ateşlendi calpol verdim dengeledi ateşi ertesi gece 38 buçuk derece ateşle acile gittik kan ve idrar tahlili yapıldı idrar yolu enfeksiyonu çıktı İştahsızlık biberonu reddetme ateş koyu ve kokulu idrar enfeksiyon belirtisi kesinlikle ihmal etme iştahsızlık yok demişsin galiba geç kalma zamanla oda oluyor cünkü. Antibiyotik tedavisi başladı ve her mamadan sonra su ver dedi doktor
2cocukannesi__ Mihri-balim ilk önce geçmiş olsun idrar ve idrar kültürü testi verin . Sutunuz az olabilir. Ve kesinlikle lütfen su verinnnnnnnnn
Secil0127 Mihri-balim benim de öyleydi çok az emmeye başlamıştı çiş sayısı azalmıştı ve idrsrı çok kötü kokuyordu doktora gittik idrar yolu enfeksiyonu çıktı
Jelibonsmom Mihri-balim Gidin bir de yapışıklık da vardı bizimki kız bebek, doktor krem verdi sürdüm geçti baya
Jelibonsmom Mihri-balim Vardı canım olmaz mı aşırı terlerdi , çişini yaparken ağlardı , ateş , ishal , biberon reddi, iştahsızlık , kilo kaybı, huzursuzluk
Jelibonsmom Rabiaelf Tylol ve sulcid, 2 iş de şurup şeklinde, günde iki kez ve günde üç kez ölçeklerinde kullandık 2 hafta sonra geçti