Mira04 Hanımlar ben 1 hafta önce doktora gittim kese 4 hafta 1 günlüktü bugün yine gittim doktora bana kese büyümemiş hala aynı haftasında dedi ve ben çok korkuyorum böyle bir durum yaşayanlar oldu mu bu arada bugün adetimin üzerinden tam 10 gün geçmiş