Alpaslanveannesi Belli bir rutin oluşturmanızı tavsiye ederim kızımda uyku eğitimi vermiştim kendi araştırmamla şuan 4 yaşında ve 2 aylıktan beri aynı şekilde devam ediyor🧿 Oğlumda şuan 2 aylık 40. Gününden beri rutin oluşturdum kızımdaki gibi çok şükür uykuları düzenli şöyle ki havalar çok sıcak öncelikle uyku için iyi bir ortam olmalı gece gündüzü ayırt edebilmesi için gündüzleri perde vs kapatmayın, oda çok sıcak ve çok güneşli olmasın, emzirdiniz yatırdınız uyandı ama ağlamıyor bağırıyor kucağınıza almayın sizi emzik gibi kullanır bir süre sonra kendiliğinden susup uykuya dalacaktır her ağladığında yada gık dediğinde koşup kucağınıza alırsanız ne yazık ki sürekli memede kalmak istiyor emzik alıyorsa o esnada emzik verebilirsiniz.. Gece için ise akşam 8 gibi rutinlere başlayın öncelikle her gün yıkayın ılık bir duş, masaj, ardından biraz konuşma veya masal, sonrasında ise emzirin ve yatağına yatırın odasında ışık olmasın.. Yatırdınız ağladı yada mızmızlandı pış pış sesi ile hafif sallayın uyuyacaktır çok inatlaşırsa yeniden meme verin ve uykuya dalınca yatırın ama bu rutini her gün uygulayın, bu rutine alışacak ve uyku vaktini bilecektir 2 aylık bebeklerde gece uykudan uyandırıp emzirmeye gerek yok o acıktığında uyanacaktır.. genelde 4 saatte bir uyanıyorlar zaten doyurup yeniden yatırın uyanmaz umarım bunlar sizde de başarılı olur denemenizi tavsiye ederim😊 2 çocuğumda da etkili olduğu için naçizane tavsiyemdir