Kızlar benim bi akrabam var oğlu 13 aylık . Çocuk çok iştahlı ne versen yer. Gün içerisinde dört bes kase yemek yediği oluyormus bunu annesi söylüyor. Ben de ne zaman gitsem bir sey yer . Çok çok su içer . Ama çocuk kilo almıyor çok ilginç geliyor bana annesi de üzülüyo bu duruma acaba neden olabilir. Doktor eğer kilo almazsa özel bir mamaya başlarız demiş 😑 bu arada hala anne sütü alıyor gün içerisinde en az 10 kez meme istiyormus