Kder01 Defne50 bebeğim 3 aylıktı Mersin’e gittik ailemin yanına 3 ay daha kaldık çok güzel gidiş geliş sürekli uyudu gece yolculuk yaptık biz rahat oldu bebeğim için
Annesi23 Defne50 biz gittik yolda uyudu hiç sıkıntı olmadı otel tatiliydi emzirdim havuz kenarında arabasında uyuttum ben havuza girdim çıktım gayet rahattı 1 yaşında gittiğimiz tatilden çok daha kolaydı kesinlikle