Kızlar dün den beri oğluma bişey oldu çok saldırganlaştı yemek yemed bağırır çağırır kardeşini babasını beni vurur oldu durduk yere çığlık atıyor hep huysuz bişey den memnun kalmaz dünden beri me yaşadığımı bilmiyorum evet önceden beri bu hareketleri vardı ama dünden beri daha da fazla oldu kardeşini sever karışmazdı ama dün ya tokat atıyor bişey fırlatıyor bem kızınca da gidip seviyor arkamı döndüğüm anda yine vuruyor küçüğü desen ayrı dert oda 1 yaşına girecek haftaya biri 3 yaş diğeri 1 yaş evde nasıl yaşadığımı bilmez oldum ne yapacam ben bi çaresi var mı akıl verin kızlar 😢😢😢