Bebeğim 10 aylık her zaman çok zor uyuyan bir bebekti ama özellikle son 2-3 aydır gece uykusu öncesi sürekli ııııı ııııı ediyor ağlıyor. Her zaman sallanarak uyudu artık beşiktede sallanmak istemiyor salıncakta uyutup beşiğine alıyorum. Bu uyku öncesi ağlamaları artık beni çok yıprattı ne yapabilirim yokmu bilen yaşayan??