Merhaba kızlar benim bebeğim 4 ay 14 günlük iki gecedir atesi vardı 38 e cıkmadı daha cok şükür hep 37.7 lerdeydi hastaneye gittik bogazında hafif enfeksiyon var dedi doktor bende grip olmustum benden kaptı galiba neyse doktor ilaç verdi ona birde kilosu 6500 gr oldugu için günde bir kere de mama ver dedi dünden beri sütüm com azaldı elimle sağıyorum cok az geliyor bebek emmeye çalışıyor yok mama da vermeye basladım ama doktorun verdiği ilacları verdigim an midesini bulandırıp hemen kusuyor dün gece hic uyumadı hep agladı durmadan acile götürdük serum taktılar biraz kendine geldi ama serumun etkisi geçince yine aynı bilmiyorum birden böyle oldu hiçbir şeyi yoktu bebeğimin cok üzülüyorum sütüm ya kesilirse hepten 🥺🥺