Jeologanne Merhaba hanımlar bebeğim 1 aylık sleepy bez aldık çok büyük geldi bedenleri geniş sanırım bebeğim 5200gr yenidoğan olanını kullanan anne var mı sleepy nin yoksa iki numarasını mı alayım?
Selcanasral Jeologanne 2 olanını kullan bence benim kızımın kilosu 6200 ben 3 numara kullanıyorum mesela
Deletedmom378 Jeologanne elimde yenidoğan paketi var isterseniz eğer sleepy marka bizim kıza olmadı doğduğunda iki hafta kullandık hemen büyük numaraya geçtik acilmamisbpaket
Bilge_emir Jeologanne oğlum 3 buçuk aylık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok memnunum ama kiloya göre küçük bez kullanıyosunuz
pamuksekerim Jeologanne sıkmasın canım. Küçük geleceğine büyük gelsin. Bez üstündeki kilolarına göre alıyorum hep. Büyük bez iyi oluyor. Küçük gelince sıkıyor bacaklarını kızarıklık görünce içim gidiyor benim😑
2mmom Benimki 6 kilo 4 numara kullanıyorum size nasıl büyük geliyor 🤔😳 bana göre de kalıplar dar🤷🏻♀️
sabirsizbebek15 Jeologanne yenidoğan da küçük olabilir. Bir aylık ideal bence kilosuna göre. Benim kızım 2500 gram yenidoğan biraz büyük geliyor ama 5 kilo da bence rahat edemez 😊
Jeologanne Hanımlar kusura bakmayın yeni yazabiliyorum İnternet çekmiyordu 3 numara aldım ama beline kadar çıkıyo arkadan bez kızartmış oğlumun belini falan ondan sordum yoksa memnun kaldım sızdırma olmadı