Kattyperryy babam dedem amcam hep ormancı yangın da destek ekip olarak gidiyorlar sadeceil dışına başka türlü çıktıklarını hiç gormedim. Farklı alanalri var ambarci.isci, destek ekip, elektrikçi filan dedem seçti benim ağaçlandırma da cesitli kolları var sadece yazın izin kullanamazlar yangınlar arttığı için. Ekonomik olarak ta işçi kadrosu ise. Maaşı cok iyi ikramiye filan baya paral ki bir meslek