Bellabellaa 38.7 ateşi dün hastaneye gittik calpol verin diş çıkartacaktır dediler eve gönderdiler hala yüksek ateşi ne yapmam lazım
Gece_ekspresi Bellabellaa donusumlu olarak calpol ve dolven veriin ilik dus aldirin bence bir hastaneye daha gidin dis atesi 38i gecmez diye biliyorum yanlissam duzeltin
Bahar001 Benim bildiğim kadarıyla diş sadece 38 dereceye kadar cıkar 38 üstü duymadım benım cocugumda diş dönemlerinde 38 olurdu ateşi hasta oldugunda 38.5 nadir yani başka bir doktora göstermenizi tavsiye ederım cok gecmiş olsun
Bellabellaa Bahar001 hadi ya ne rahatsızlığı var acaba çok üzülüyorum böyle gördükçe gidicem tekrardan