Tosuntugce Aynen dil bağı var benim kiziminda vardı 4 aylikken makasla çit attılar 2 dk ancak sürdü kanaması da çok az oldu . Benimde dil bağım var ama dilim çok cikmiyo dışarı bazı kelimeleri de söyleyemiyorum mesela o yüzden kestirdim kiziminkini de . 6 aydan ufakka eğer bebeğiniz makasla kesebilirler