Kızlar 3 senedir bir firmada çalışıyorum 2 hafta önce işe başladım haklarımı söyledim 1.5 saat çıkma hakkımı ve akşam 8 den sonra çalışamayacağımı ama hiç 1.5 saat erken çıkamadım ve izin günlerimi müdür kafasına göre ayarlıyor delirmek üzereyim şikayet etsem bi sonuç alır mıyım yaşayan varmı iş yeriyle böyle sıkıntılar 😡😡😡