Merve_poyraz1 la_leomer ben kullanıyorum. Gazını gayet rahat çıkarıyorum bir şey sıkıntı olmuyor. Gaz damlası da kullanıyorum tabi
Derinikolu la_leomer evolvia ac kullandık gaz yapmadı ama çok kabız yaptı, kakanın kokusu rengi bile değişmişti
la_leomer Merve_poyraz1 gazda bizde sorun yaşamıyorum ama kaka yaparken çok zorlanıyor rengi deqisiyir resmen
la_leomer tubiiik_ bizde gaz çıkıyor ama kakasını yaparken çok zorlanıyor kip kırmızı oluyor korkuyorum