Kızlar merhaba bebegim 4 aylık ilk zamanlar çok kaciriyordu sürekli kiyafet degistiriyordum şimdi külot beze geçtik Bayadır olmuyordu yine aynı durumdayız sürekli kiyafet degistiriyorum tam dolmamış olmasına rağmen yanlardan kaçırıyor. Yeni bir beze geçiş yapmak istiyorum ama stoklu alicam boşa gitsin istemiyorum nette de hangi markayı arastirsam bi sorun var varmi Öneriniz yada yaşayan? Bu arada suan baby turco kullanıyoruz