Merhaba 32 günlük bebeğimi hem mama hem anne sütü ile besliyorum. Mamadan sonra gazını çok güzel çıkarıyor ancak nne sütünden sonra ne yaparsam yapayım ( 1 bucuk saat sırt sıvazlayıp çıkarmaya çalışmışlığım bile var) gazı çıkmıyor. Bu nedenle bebeğim kolik oldu ne yapmam gerekir