Bebeğim 5 aylık aşırı huysuz sürekli ıkınıyor gazıda çıktı bugün 4-5 kere kakada yaptı . Diş mi yoksa alttan mı bi sıkıntısı var anlamadım . Ama yüksek ihtimalle alttan sıkıntısı var ıkınırken kıpkırmızı oluyor . Kabız değil kakasını yapabiliyor . Mental sağlığım yerlerde şu an … Şu 5 ayda en zorlandığım saatler diyebilirim . Doktora sabah götürebilirim sadece 😢