liyosunannesi23 Aryasmumy üşütmüş de olabilir bide ben geçen hafta kusma şikayetiyle hastaneye gittim idrar yolu enfeksiyonu cıktı sizde ihmal etmeyin bence kusması devam ederse
meeese Aryasmumy Benim kızımızın da çok Nadiren oldu. Bence normal. Tekrarlarsa doktora gidin. Kusmuk ve kaka rahatsız edince ağlamıştır