tugbactlkya Nursenac 1 çay kaşığı az gelir dedi doktorum 4 buçuk aylıkken kiloya göre veriliyordu mesela 10 kolaysa 1 tam kaşık içindeki plastikle dedi sen yarim kaşık ver dedi bana 7 buçuk kilo kızım canım, geçmiş olsun
BirgulK Bebisveannis merhaba çok geçmiş olsun size de 🥹 pedifen i öğlen 15.30 gibi vermiştim calpolu de yaklaşık 2 saat önce verdim, ateşi 39 a çıktı calpol verip nemli tülbentle oyun oynadık odayı havalandırdım bol su içirdim şükür düştü uyuyor şimdi 🙏🏼
Byzcgty BirgulK doktor tavsiyesi olmadan kullanmanızı tavsiye etmem kuzenim çocuğa sebep oluyordu az kalsın 15 yaşında şuan hala bebekken bu sebepten geçirdiği havalenin etkileriyle uğraşıyorlar
Nursenac Byzcgty bilmiyorum ki gaziantepden mersin tarafına geldik acaba klimamı hava değişimimi diş mi diyorum. İshali yok
Byzcgty Nursenac benimkinde hiç ishal olmamıştı hatta kabız oldu 38 ateş diş için normal ama diş değilse biraz takip etmek lazım erkek çocuklarının birden yükseliyor ateşi
Byzcgty Nursenac çok çok da değişik hava değildir gibi ama ben Bolu’dan İzmire gittim çocuğu hiç çarpmadı tabi çocuktan çocuğa değişir inşallah diştir diye umuyorum tekrar çıkmaz
Nursenac Byzcgty şimdi uyuyor yorgun düştü yavrum uyandığında bakarım dişine var alttan gelen bişey de daha kabarma falan yok sadece elime geliyordu
Nursenac Byzcgty size çzelden fotoğraf atarım sabah inşallah. Diş ise sürekli böyle çıkıp iner mi yoksa bir kere çıkar düşer mi?
Byzcgty Nursenac 1 hafta da sürebilir 1 günde benim oğlumda hiç olmadı sayılır ama dişse tehlikeli değil eşlik eden farklı durumlar yoksa
Gizemlim Nursenac benimki 5 aylik doktor artik cay kasigi yeterli olmaz kendi icindeki kasikla ver demisti. Sizinki dahada buyukmus cay jasigi yeterli olmaz sanirim
Byzcgty Gizemlim çok zararlı bebekler için gerekli olmadıkça vermemek lazım yüksek dozda bazı doktorlar çok garip ciğerlerine zarar veriyor ben 8 aydır toplasam 3 çay kaşığı vermişimdir anca
Gizemlim Byzcgty bilmiyorum canim bana doktorum oyle dedi. Atesi 38 olursa o kasikla ver cay kasigi yetmez kilosjna ayina gore dedi. Bende doktor diye guvendim yani bilmiyorum