Arkadaşlar merhaba. Dün 2. Ay aşılarını yaptirdik 3 tane. Çok şükür sadece yapılırken ağladı. 1. Ay aşısı çok zor gecmisti. Eve geldikten sonra aşırı huzursuzluk vardı. Bu aşı da eve gelince huzursuzluk olmadı. Ateş olmadı çok şükür. Ama kızlar benim başta gece olmak üzere uyumayan oğlum dunden beri cok uyuyor. Beslenme için kalkıyor.oda mesela 7 saat sonra kalktı. Sonra yeniden uyku. Kızlar bisey mi oldi bebegime ya siz de yaşadınız mı