Elif-nur merhaba, iki yaşında adına bakıyor olması gerekiyor evet. Buna ek olarak yineleyen ve tekrarlı davranışları var mi sadece tekerlek çevirme olarak düşünmeyin örneğin bulduğu bir iple bile oynayabilir. İletisim başlatıyor mu ilk size ya da başkasına gidip merhaba, su istiyorum vs gibi, göz teması var mi? Duygularını belli edebiliyor mu, sese karşı aşırı duyarlılığı ya da hiç aldirmazligi var mi, parmak ucunda yürüme , takıntılı yemek yeme örneğin sadece makarna gibi gibi gibi yanı tanilamada birçok etken var bu arada( özel eğitim öğretmeniyim )