kızlar kendimi bildim bileli kafam aşırı terler, sanarsınız duş almışım o derece. ve bu durumdan çok bıktım, saçlarım elektrikli kıvırcık desen değil dalgalı desen değil düzleştirince bile terden bozulması saniye sürmüyo, ki o terden hemen yağlanmasıda cabası. bunu nasıl önleyebilirim bi tedavisi falan yok mu