Merhaba arkadaşlar tekrar ben.geçen gün açık bir alanda bebeğimi gezdiriyordum orda bir anne vardı o da bebeğini gezdiriyordu bebeğim 8 aylıkken ayaklandı. Çok çabuk adımları ama yürümesi 14. Aya gelince başladı 1 aydır yürüyor diyebilirim. Kadın bana ne kadar çabuk yürümüş maşallah 10 aylık var mı dedi. Bende çabuk yürümedi aslında 14 aylık dedim. Yani bebeğime resmen 6 ay daha küçük gösteriyor dedi. Ben 160 babası 183 😂 ama bebeğim minyon. Kısa doğmuştu zaten. Yani 14-15 aylık bebeklerinizin boyu kaç ki benimki çok küçük kaldı anlamadım. Normalde hiç takmam ama açılcası kendimi sorgulaadım. Acaba onun gelişimini destekleyemiyorum diye 🥹